Noticia4_red

Artistes catalans visiten la Fundació

Un grup d’una quinzena d’artistes catalans van visitar el passat 5 de juliol la Fundació Stämpfli en el marc d’una visita cultural a la vila. La visita va ser conduïda pel guia de Museus de Sitges Sebastià Giménez, que va exposar les línies generals del fons de la Fundació i de l’obra d’Erró, i en va mostrar alguns detalls de les peces exhibides. Pere i Anna Maria Stämpfli també van participar en la trobada.

L’endemà va ser l’alcalde de Sitges, Miquel Forns, qui va visitar la mostra Erró. L’ull planetari, acompanyat del regidor Ferran Llombart i la directora-gerent de Museus de Sitges, Vinyet Panyella. Pere i Anna Maria Stämpfli van oferir un recorregut per l’exposició i van relatar diferents detalls de la trajectòria i la seva relació amb Erró. L’alcalde va subratllar el valor que té per a Sitges una mostra d’aquest nivell.