Les instal·lacions

La Fundació Stämpfli està ubicada a la plaça de l’Ajuntament i ocupa les dues places de l’antic Mercat del Peix, construït als anys cinquanta del segle XX com un complement del Mercat Vell. Quan el mercat va tancar a començament dels anys noranta, aquest espai va ser destinat a dependències municipals.

L’any 2010, l’Ajuntament de Sitges el va cedir a la Fundació per ubicar dues de les tres sales de les seves instal·lacions. L’altra ocupa una planta de Can Mec, l’edifici adquirit pel matrimoni Stämpfli per a ús cultural i destinat al Grup d’Estudis Sitgetans.
La reforma i adaptació de l’antic Mercat del Peix va anar a càrrec de l’arquitecte Josep Maria Coll, que va realitzat un acurat treball de conservació i recuperació del patrimoni, així com d’adaptació de les sales per a ús expositiu.

La Fundació Stämpfli va adquirir el 2006 un altre immoble al carrer d’en Bosch –al costat de Can Mec– on preveu ampliar en un futur les seves instal·lacions. Aquest immoble permetrà ampliar en 1.000 metres quadrats més els 300 actuals de superfície de la Fundació.

Fundació Sämpfli – Art Contemporani
Plaça de l’Ajuntament, 13