Noti2

Tomasello i els familiars de García Rossi cedeixen obres

El fons de la Fundació Stämpfli s’ha incrementat recentment amb la incorporació de dues obres d’Horacio García Rossi, cedida pels seus familiars i de Luis Tomasello. Es tracta de dues peces d’art cinètic, que ja es poden veure a la sala 3 de la Fundació, junt amb una altra obra de Carlos Cruz Díez.

L’obra de Luis Tomasello és Atmosfera cromoplàstica, núm. 992 (2011) i es va exhibir a l’exposició Cinetik ! l’any 2013. Per la seva part la pintura de Garcia Rossi és Llum de color, núm. 10 (1987), que la seva filla Barbara va lliurar en persona durant l’obertura de la nova exposició permanent.

Aquestes cessions se sumen a altres realitzades recentment per Markus Raetz, Rafael Canogar, Erró, Christian Jaccard, Daniel Pommereulle i Vassilakis Takis. El fons de la Fundació Stämpfli està format actualment per 90 obres de gairebé 70 artistes de 22 nacionalitats diferents.

22 d’octubre de 2014