Foto1[1]

Nova temporada, noves propostes

La Fundació Stämpfli acull diferents activitats i treballa en diversos programes de dinamització de les instal·lacions

La recuperació progressiva a la plena normalitat, després de dos anys de pandèmia, es tradueix en noves activitats, propostes i plans per a la Fundació Stämpfli. Estem treballant en diferents iniciatives, per a projectar la col·lecció, fomentar el diàleg artístic i atreure nous públics. En breu, us n’informarem.

El passat cap de setmana passat, les instal·lacions de la Fundació van ser escenari de diverses activitats vinculades a la Fira de l’Art que se celebra a Sitges. Dissabte vam acollir un col·loqui sobre la figura de Josep Guinovart, com la participació de Vinyet Panyella, presidenta del CoNCA; Pilar Giró, directora de l’Espai Thyssen, i Maria Guinovart, directora de la Fundació Espai Guinovart. Diumenge també vam celebrar un taller familiar i una jornada de portes obertes, que va atreure un centenar de visitants.

Aquest proper diumenge tenim noves propostes, coincidint amb el segon cap de setmana de la Fira de l’Art. També celebrarem un taller adreçat als més petits i, entre les 10 i les 17h, farem entrada lliure a les instal·lacions. Us hi esperem.

Un passeig per la Fundació Stämpfli