Pensem en el futur

Ara fa un any, el món es va aturar sense que estiguéssim preparats per a l’abast de la magnitud. Van tancar escoles, fàbriques, oficines i, és clar, també els museus. Han passat dotze mesos d’aquells crítics moments i hem deixat massa gent pel camí, però comencem a veure el final del túnel. Encara falta, però s’aprecia un horitzó d’esperança i recuperació on l’art ha de tenir un paper fonamental.

A la Fundació Stämpfli tenim encara molts projectes en la nostra agenda i mantenim la mateixa il·lusió que ara fa deu anys ens va empènyer a obrir les nostres instal·lacions. Actualment, la Fundació és oberta cada cap de setmana per a que els visitants puguin recórrer les sis sales, que hem volgut reproduir en aquest doble vídeo:

Veieu el vídeo (versió llarga)

Veieu el vídeo (versió reduïda)