25933949640_945e4f113a_b

La Fundació Stämpfli inspira els nous tallers familiars de l’Escola Pia i els Museus de Sitges

L’Escola Pia de Sitges i els Museus de Sitges organitzen, per tercer any consecutiu, un cicle de tallers familiars vinculats als museus, l’art i el patrimoni de la vila. La iniciativa, coordinada des de l’associació de pares i mares del centre educatiu en col·laboració amb el departament d’Educació dels museus sitgetans, se centra enguany en l’art contemporani i, particularment, en la col·lecció permanent de la Fundació Stämpfli.

Durant les vuit sessions que s’han previst fins al final del curs escolar, els nens i nenes podran conèixer alguns dels artistes més rellevants que han exposat a la galeria del matrimoni Stämpfli, així com les seves obres més representatives o les tècniques plàstiques que han fet servir per a crear-les. La intenció dels tallers és que els infants desenvolupin la seva capacitat imaginativa i artística tot aprenent a apreciar i respectar el patrimoni que els envolta, ja sigui com a valor cultural i com a font de coneixement.

Les sessions, que són gratuïtes i se celebraran els dissabtes al matí a la mateixa Escola Pia, s’adrecen a infants de 5 a 12 anys de qualsevol escola i també als pares i mares que els vulguin acompanyar. Batejades amb el nom de Tot descobrint, tindran una periodicitat mensual i l’únic que cal fer per participar-hi és reservar la plaça abans del dijous anterior al dia del taller a través del correu electrònic sitges@escolapia.cat.

CALENDARI

Dissabte 4 de novembre, d’11h a 12.30h
Acoloriment d’espais tot descobrint Guy de Rougemont

Dissabte 2 de desembre, d’11h a 12.30h